Gastenboek

Wenst u iets te schrijven in ons gastenboek?

 
 
 
 
 
 
.
Jennis_ Verhaert schreef op augustus 14, 2020 om 10:04 am
Heel gastvrij onthaald, lieve gastvrouw, is ons zelfs komt halen omdat we r niet vonden! Ontbijt was heel ruim, verzorgd en erg lekker! Komen bij gelegenheid zeker terug!'grtjes👋
Even geduld...