Gastenboek

Wenst u iets te schrijven in ons gastenboek?

 
 
 
 
 
 
.
Jan-Willem en Ine schreef op april 10, 2022 om 7:19 pm
Met vijf vriendenstellen waren we een weekendje te gast bij Carmen. Waar krijg je dat nog: een hotel alleen voor de groep. Met comfortabele en gezellige kamers. De ontbijtzaal was voor ons alleen en dan ook een heerlijke gevarieerde ontbijt geserveerd krijgen! Het kan niet beter. Kortom, een aanrader. Leuven en de Pastorij, een geweldige combinatie
Even geduld...