Gastenboek

Wenst u iets te schrijven in ons gastenboek?

 
 
 
 
 
 
.
Cynthia en Peter schreef op januari 6, 2023 om 2:28 pm
We hebben een heerlijke tijd gehad in Leuven en in De Pastorij! Mooi en lief hotel, net zoals de gastvrouwe Carmen. Het ontbijt is genieten!
Even geduld...