Cynthia en Peter schreef op januari 6, 2023 om 2:28 pm We hebben een heerlijke tijd gehad in Leuven en in De Pastorij! Mooi en lief hotel, net zoals de gastvrouwe Carmen. Het ontbijt is genieten! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...