Wat een warm onthaal hadden wij de afgelopen vrijdag 27 oktober 2023. We hadden mooie ruime kamers, comfortabele bedden en alles zo netjes en schoon. Vervolgens het ontbijt op zaterdagochtend. Zo goed verzorgd en uitgebreid. Al miste de koffiedrinkers onder ons wel de DE koffie uit Nederland😉. Maar dat mocht de pret niet drukken. Al met al een aanrader en zeker een plek waar ik als eerste terug zou gaan als ik Leuven nog eens zou gaan ontmoeten. Een dikke dankjewel voor de goede zorgen😘
Thuiskomen in Leuven