Gastenboek

Wenst u iets te schrijven in ons gastenboek?

 
 
 
 
 
 
.
Hilde en Marc schreef op november 27, 2023 om 10:14 am
We hebben echt genoten van onze 3 daagse uitstap naar deze prachtige Stad Leuven. De ligging is ideaal : kort in het centrum, maar wel in een stille straat gelegen. Onze gastvrouw Carmen heeft ons vriendelijk ontvangen, en gaf ons een stadsplan met enkele leuke tips. Onze kamer was stil en ruim en netjes onderhouden. Elke morgen konden we genieten van een lekker ontbijt. Een pluspuntje : een afgesloten privé parking staat ter beschikking 🙂
Even geduld...